Συχνές ερωτήσεις MasterCard

  1. Γιατί να χρησιμοποιήσω την κάρτα MasterCard μου για να κάνω κατάθεση;
  2. Γιατί απορρίπτονται οι συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας;
  3. Πώς μπορώ να προσθέσω χρήματα στο λογαριασμό μου μέσω του MasterCard;
  4. Υπάρχουν τέλη σχετικά με το MasterCard;
  5. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να μεταφερθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου;
  6. Μπορώ να κάνω ανάληψη μέσω MasterCard;
  7. Είναι ασφαλής η χρήση της κάρτας MasterCard;
  8. Δέχεστε χρεωστικές κάρτες;

1. Γιατί να χρησιμοποιήσω την κάρτα MasterCard μου για να κάνω κατάθεση;

Η MasterCard είναι αποδεκτή από περισσότερους από 24 εκατομμύρια εμπόρους και είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος πληρωμών με κάρτα. Με τη MasterCard SecureCode θα είστε προστατευμένοι από μη εξουσιοδοτημένη χρήση της κάρτας σας.

2. Γιατί απορρίπτονται οι συναλλαγές μέσω κάρτας;

Οι πιο κοινοί λόγοι είναι οι εξής:

  1. Υπερβήκατε το όριο σας.
  2. Υποβάλατε ατελή ή λανθασμένα στοιχεία (το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου που εισάγατε πρέπει να είναι ίδια με τα στοιχεία που έχετε δώσει στην εταιρία έκδοσης της κάρτας σας).
  3. Δεν εισάγατε το σωστό αριθμό CVV2 (ο 3-ψήφιος κωδικός στο πίσω μέρος της κάρτας σας).
  4. Η ημερομηνία λήξης που εισάγατε δεν είναι έγκυρη.
  5. Η τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα σας δεν επιτρέπει διαδικτυακές συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών. Εάν αυτή είναι η αιτία, παρακαλούμε δοκιμάστε με κάποια άλλη κάρτα ή επιλέξτε διαφορετική μέθοδο κατάθεσης.

3. Πώς μπορώ να προσθέσω χρήματα στο λογαριασμό μου μέσω MasterCard;

Παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να προσθέσετε χρήματα στο λογαριασμό σας μέσω MasterCard:

  1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
  2. Μεταβείτε στο Tαμείο και επιλέξτε "Κατάθεση".
  3. Θα δείτε το λογότυπο του MasterCard. Για να επιλέξετε αυτήν τη μέθοδο κατάθεσης, απλά κάντε κλικ στο εικονίδιο.
  4. Εισάγετε το ποσό της κατάθεσής σας και τον κωδικό bonus σας (εάν υπάρχει) και κάντε κλικ στο "Υποβολή".
    • Η διεύθυνση που εισάγατε είναι ίδια με τη διεύθυνση του λογαριασμού της κάρτας σας (διαφορετικά η συναλλαγή θα απορριφθεί για μη επικύρωση της διεύθυνσης).
    • Εισάγατε σωστά τα στοιχεία της κάρτας σας (αριθμός πιστωτικής κάρτας, αριθμός CVV2 και ημερομηνία λήξης).
  5. Στην επόμενη οθόνη θα δείτε εάν η συναλλαγή σας μέσω κάρτας ήταν επιτυχής ή όχι.
  6. Εάν η συναλλαγή αποτύχει, θα λάβετε μήνυμα σφάλματος με την αιτία αποτυχίας της συναλλαγής.
  7. Εάν η κατάθεσή σας είναι επιτυχής θα εμφανιστεί το μήνυμα "Επιτυχής αγορά μέσω κάρτας" και θα σας δοθεί ένας μοναδικός κωδικός συναλλαγής για τα αρχεία σας.
  8. Κλείστε το παράθυρο και επιστρέψτε στον χώρο υποδοχής. Η ενημέρωση του υπολοίπου του λογαριασμού σας θα γίνει μέσα στα επόμενα λεπτά. Εάν το υπόλοιπο του λογαριασμού σας δεν ενημερωθεί μετά από λίγα λεπτά, μπορεί να χρειαστεί να αποσυνδεθείτε και να επανασυνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

4. Υπάρχουν τέλη σχετικά με τη MasterCard;

Όχι. Ωστόσο, σε σπάνιες περιπτώσεις, οι εταιρίες έκδοσης καρτών ενδέχεται να χρεώσουν τέλη τα οποία θα εμφανιστούν στο λογαριασμό της κάρτας σας.

5. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να μεταφερθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου;

Η μεταφορά χρημάτων στο λογαριασμό σας γίνεται μέσα σε 1-2 λεπτά.

6. Μπορώ να κάνω ανάληψη στη MasterCard;

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα επί του παρόντος.

7. Είναι ασφαλής η χρήση της MasterCard;

Η επεξεργασία όλων των συναλλαγών στο Ταμείο γίνεται σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας δεδομένων της Βιομηχανίας Καρτών Πληρωμών (PCI) και χρησιμοποιείται κρυπτογράφηση 128-bit για την εξασφάλιση της ασφάλειας των μεταφερόμενων δεδομένων.Αυτή η προηγμένη προστασία είναι η ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στον κόσμο.

8. Δέχεστε χρεωστικές κάρτες;

Ναι, δεχόμαστε χρεωστικές κάρτες MasterCard που έχουν 3-ψήφιο αριθμό CVV2 στο πίσω μέρος της κάρτας.