Έχετε απορίες; Μπορείτε να απαντήσουμε ορισμένα από τα μείζονα θέματα εδώ.

Γιατί πρέπει να μοιραστώ τα προσωπικά δεδομένα μου όταν κάνω εγγραφή; Αυτή είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να εκμεταλλευτείτε όλα όσα μπορούμε να σας προσφέρουμε VistaBet. Θα χρειαστούμε το όνομά σας, το επώνυμο σας και τη διεύθυνσή σας για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η ημερομηνία γέννησής σας επιβεβαιώνει ότι έχετε τη νόμιμη ηλικία για να εγγραφείτε σε εμάς. Επιπλέον, θα χρειαστούμε το email σας και εάν αντιμετωπίσετε οτιδήποτε θέματα θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Γιατί πρέπει να στείλω ένα αντίγραφο της ταυτότητας μου; Η επαλήθευση ταυτότητας και ηλικίας απαιτείται από την Ελληνική Νομοθεσία αφού είμαστε νομικά υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουμε με σαφήνεια όλους τους πελάτες μας και την ηλικία τους. Η διαδικασία υλοποιείται επαληθεύοντας την ταυτότητα σας.

Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για αυτή τη διαδικασία; Η διαδικασία, γνωστή ως και Γνώρισε τον Πελάτη Σου (Know Your Customer / KYC), ακολουθεί το παρακάτω πρόγραμμα.

1. Υποβάλλετε εντός 30 ημερών από την ημέρα εγγραφής σας ένα έγγραφο ταυτότητας για επαλήθευση, διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα κλείσει.

2. Στοχεύουμε στην επαλήθευση και επεξεργασία εγγράφων εντός 24 ωρών από την παραλαβή τους.

3. Εάν ακόμα επιθυμείτε να διατηρήσετε έναν λογαριασμό, θα μπορείτε να τον ξανανοίξετε μετά από αυτό το διάστημα με την αποστολή ενός αντιγράφου ταυτότητας.

Τι μπορώ να χρησιμοποιήσω ως ταυτότητα; Μπορούν να γίνουν δεκτά μόνο επίσημα έγγραφα ταυτότητας που έχουν εκδοθεί από το κράτος, τα οποία πρέπει να αναγράφουν ξεκάθαρα το όνομά σας, το επώνυμό σας, την ημερομηνία γέννησής σας, τoν τόπο γέννησής σας, την εθνικότητά σας και τη φωτογραφία σας.

Γιατί απορρίφθηκε η ταυτότητα μου; Η ταυτότητα σας δεν έγινε δεκτή γιατί πρέπει να δείχνει ξεκάθαρα το μικρό όνομα σας, το επώνυμο σας, την ημερομηνία γέννησης σας, τoν τόπο γέννησης σας, και μια φωτογραφία σας, τα οποία δεν ήταν ευκρινή στο δικό σας έγγραφο. Εάν πρόκειται για δελτίο ταυτότητας, πρέπει να στείλετε και την μπροστινή και την πίσω πλευρά.

Είναι ασφαλές να αναφορτώσω τα προσωπικά μου έγγραφα; Εγγυόμαστε την ασφάλεια των εγγράφων σας, εφόσον εκείνα σταλούν από τον υπολογιστή σας με την τεχονολογία 'SSL'. Οπότε μπορείτε να να είστε σίγουροι πως τα έγγραφα σας δε θα υποκλαπούν αφού τα έχετε υποβάλλει ηλεκτρονικά.

Πώς προστατεύονται τα έγγραφά μου μόλις αποσταλούν σε εσάς; Τα έγγραφα σας αποθηκεύονται σε ένα υψηλής προστασίας κέντρο δεδομένων που είναι εφοδιασμένο με πολλαπλά επίπεδα ελέγχου ασφάλειας τα οποία προστατεύουν τις πληροφορίες σας ενάντια σε μη εξουσιοδοτημένες προσβάσεις.

Ποιος έχει πρόσβαση στα έγγραφα μου; Μόνο υπάλληλοι που εργάζονται στην επαλήθευση των εγγράφων σας έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.

Δεν έχω σκάνερ για να σαρώσω τα έγγραφα μου - τι πρέπει να κάνω; Είναι εύκολο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία ψηφιακή κάμερα, το τηλέφωνο σας, ή μια κάμερα υπολογιστή για να βγάλετε μια φωτογραφία των εγγράφων σας. Απλά σιγουρευτείτε ότι είναι ευκρινή!

Γιατί απαιτείται να υποβάλλω τα προσωπικά μου στοιχεία με Λατινικούς χαρακτήρες; Για να διασφαλίσουμε ότι η ταυτοποίησή σας θα είναι ομαλή και εύκολη, είναι απαραίτητο να γίνει η διατήρηση των προσωπικών σας στοιχείων με χαρακτήρες του Λατινικού αλφάβητου.