Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση και τη χώρα διαμονής μου;
Εάν έχετε μετακομίσει, θα πρέπει να επισκεφτείτε την ενότητα "Ο λογαριασμός μου" εδώ για να ενημερώσετε τη διεύθυνσή σας. Εάν η διεύθυνσή σας εμφανίζεται με γκρίζο χρώμα στην ενότητα με τα στοιχεία στον λογαριασμό σας, μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας για να παράσχετε αποδεικτικά έγγραφα για τη νέα διεύθυνσή σας.
Θα πρέπει να μας στείλετε ένα email με το αίτημά σας για αλλαγή της καταχωρημένης διεύθυνσης, μαζί με τα αποδεικτικά έγγραφα για τη νέα διεύθυνσή σας, όπως έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας ή ένα αντίγραφο κινήσεων τραπεζικού λογαριασμού σας (με ημερομηνία χρονολόγησης εντός των τελευταίων 30 ημερών).
Αν μετακομίζετε σε άλλη χώρα, θα πρέπει, δυστυχώς, να απενεργοποιήσετε τον υπάρχοντα λογαριασμό σας και να ανοίξετε έναν νέο από τη νέα χώρα διαμονής. Σε αυτήν την περίπτωση, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας βοηθήσει με την ανάληψη τυχόν υπολοίπου.