Χάντμπολ
(Τελευταία ενημέρωση: 24.08.2021)
Εκτός των παρακάτω ειδικών κανόνων στοιχήματος, ισχύουν και οι γενικοί όροι συμμετοχής σε στοιχήματα. Ωστόσο, οι ειδικοί κανόνες θα υπερισχύουν των γενικών όρων συμμετοχής.
1.) Αποτέλεσμα αγώνα: Ποιος θα κερδίσει τον αγώνα.
2.) Στοίχημα Handicap: Το αποτέλεσμα του αγώνα μετά το καθορισμένο στοίχημα handicap έχει εφαρμοστεί στο σκορ όλης της διάρκειας.
3.) Σύνολο γκολ Over/Under: Ο συνολικός αριθμός των γκολ που σκόραραν στον αγώνα συνδυαστικά και οι δύο ομάδες. Ορισμένοι αγώνες ενδέχεται επίσης να προσφέρουν "Συνολικά γκολ γηπεδούχων" και "Συνολικά γκολ φιλοξενούμενων".
4.) Συνολικά γκολ Μονά ή Ζυγά: Ο συνολικός αριθμός των γκολ στο παιχνίδι να είναι μονός ή ζυγός αριθμός.
5.) Ημίχρονο/Συνολική διάρκεια
Το αποτέλεσμα του ημιχρόνου και μετά της συνολικής διάρκειας. Για παράδειγμα, αν το σκορ του ημιχρόνου ήταν Βραζιλία 10 Ιταλία 10 και το σκορ της συνολικής διάρκειας ήταν Βραζιλία 18 Ιταλία 28, το αποτέλεσμα του ημιχρόνου/της συνολικής διάρκειας θα θεωρούνταν Ισοπαλία/Ιταλία.
6.) Αποτέλεσμα ημιχρόνου: Το αποτέλεσμα του ημιχρόνου.
7.) Αποτέλεσμα ημιχρόνου (Ισοπαλία χωρίς ποντάρισμα): Το αποτέλεσμα του ημιχρόνου. Ωστόσο αν ο αγώνας είναι ισοπαλία στο ημίχρονο, τα πονταρίσματα σε αυτήν την αγορά θα ακυρωθούν.
8.) Αποτέλεσμα συνολικής διάρκειας (Ισοπαλία χωρίς ποντάρισμα): Το αποτέλεσμα της συνολικής διάρκειας. Ωστόσο αν ο αγώνας είναι ισοπαλία στη συνολική διάρκεια, τα πονταρίσματα σε αυτήν την αγορά θα ακυρωθούν.
9.) Handicap ημιχρόνου: Το αποτέλεσμα του πρώτου ημιχρόνου μετά το καθορισμένο στοίχημα handicap έχει εφαρμοστεί.
10.) Σύνολο γκολ ημιχρόνου Over/Under: Ο συνολικός αριθμός των γκολ που σκόραραν στο πρώτο ημίχρονο συνδυαστικά και οι δύο ομάδες. Ορισμένοι αγώνες ενδέχεται επίσης να προσφέρουν "Συνολικά γκολ πρώτου ημιχρόνου γηπεδούχων" και "Συνολικά γκολ πρώτου ημιχρόνου φιλοξενούμενων".)
11.) Συνολικά γκολ ημιχρόνου Μονά ή Ζυγά: Ο συνολικός αριθμός των γκολ στο πρώτο ημίχρονο να είναι μονός ή ζυγός αριθμός.
12.) Αποτέλεσμα δεύτερου ημιχρόνου: Ποια ομάδα θα κερδίσει στο δεύτερο ημίχρονο, δηλαδή ποια ομάδα θα σκοράρει τα περισσότερα γκολ μόνο στο δεύτερο ημίχρονο.
13.) Διπλή ευκαιρία: Το αποτέλεσμα του αγώνα. Στην αγορά κάθε επιλογή αντιπροσωπεύει δύο πιθανά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, αν υποστηρίξατε Ισοπαλία/Βραζιλία, χρειάζεστε να λήξει ο αγώνας είτε με ισοπαλία ή με νίκη της Βραζιλίας για να κερδίσει το ποντάρισμά σας.
14.) Πρώτη ομάδα που θα σκοράρει: Ποια ομάδα θα σκοράρει το πρώτο γκολ στον αγώνα.
15.) Η τελευταία ομάδα που θα σκοράρει: Ποια ομάδα θα σκοράρει το τελευταίο γκολ στον αγώνα.
16.) Η πρώτη ομάδα που θα φτάσει τα 3/5 γκολ: Ποια ομάδα θα είναι η πρώτη που θα σκοράρει τον καθορισμένο αριθμό γκολ στον αγώνα. Στην απίθανη περίπτωση που καμία ομάδα δεν φτάσει στον καθορισμένο αριθμό γκολ κατά τη διάρκεια του αγώνα, τα πονταρίσματα θα διακανονιστούν ως χαμένα.
17.) Outright: Ποια ομάδα θα τερματίσει πρώτη στον πίνακα για το πρωτάθλημά της. Αυτή η επιλογή είναι μόνο για την κανονική περίοδο, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Ο διακανονισμός αυτής της αγοράς θα γίνει με την ολοκλήρωση του τελευταίου αγώνα της περιόδου. Τυχόν επικείμενα πέναλτι ή υποβιβασμοί μετά από αυτήν τη στιγμή δεν θα προσμετρούνται στον διακανονισμό για την αγορά.
18.) Η ομάδα πρόκειται να υποβιβαστεί: Αυτό το στοίχημα αφορά τις ομάδες που καταλαμβάνουν τις θέσεις υποβιβασμού στο τέλος της περιόδου. Όλες οι μετέπειτα αλλαγές, που μπορεί να γίνουν για οποιονδήποτε λόγο, θεωρούνται ότι δεν σχετίζονται με το στοίχημα αυτό.
19.) Αποτελέσματα: Όλα τα αποτελέσματα είναι σύμφωνα με τις επίσημες στατιστικές των επίσημων ιστότοπων κάθε πρωταθλήματος ή τουρνουά και βασίζονται σε καταγραφές αποτελεσμάτων ζωντανών αγώνων. Σε περίπτωση που τα στατιστικά της εταιρίας (βάσει της τηλεοπτικής κάλυψης) διαφέρουν από τα επίσημα στατιστικά, τα στοιχήματα θα διακανονίζονται σύμφωνα με τα στατιστικά της εταιρίας.
20.) Θα σημειωθεί το Xο 7-μέτρο; Για να είναι το αποτέλεσμα αυτού του στοιχήματος "Ναι", το 7-μετρο πρέπει να σημειωθεί με την 1η απόπειρα. Εάν η 1η απόπειρα χτυπήσει στον τερματοφύλακα ή στο δοκάρι και ο παίκτης σκοράρει με τη 2η προσπάθεια αφού η μπάλα επιστρέψει, το αποτέλεσμα που θα θεωρηθεί η νικητήρια επιλογή είναι το "Όχι".
21.) Κανόνας ελέους: Εάν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα εισαχθεί ο κανόνας ελέους, θα χρησιμοποιείται το σκορ εκείνης της στιγμής για σκοπούς διακανονισμού.