Χόκεϊ επί πάγου

(Τελευταία ενημέρωση: 06.10.2025)

Εκτός των παρακάτω ειδικών κανόνων στοιχήματος, ισχύουν και οι γενικοί όροι συμμετοχής σε στοιχήματα. Ωστόσο, οι ειδικοί κανόνες θα υπερισχύουν των γενικών όρων συμμετοχής.

1.) Ημερομηνίες: Για το "Αμερικάνικο Χόκεϊ επί Πάγου" (NHL, AHL UHL, WHL, OHL και Quebec Major Junior hockey league), όλοι οι αγώνες πρέπει να διεξάγονται στην προγραμματισμένη ημερολογιακή ημέρα (στον τόπο διεξαγωγής) και στον προγραμματισμένο τόπο διεξαγωγής για να ισχύουν τα στοιχήματα.

2.) Παράταση: Η παράταση (συμπεριλαμβανομένων των επακόλουθων πέναλτι για καθορισμό της ισοπαλίας) προσμετράται σε όλες τις αγορές, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά. Σε περίπτωση που ο αγώνας πάει σε πέναλτι λόγω ισοπαλίας, στη νικητήρια ομάδα αποδίδεται ένα γκολ και αυτό προσμετράται σε όλες τις αγορές, εφόσον ισχύει.

3.) Διάρκεια Αγώνα: Αν ο αγώνας διακοπεί προ του επίσημου αποτελέσματος, τότε το αποτέλεσμα θεωρείται ότι είναι επίσημο μετά από

  • "55" λεπτά παιχνιδιού για το "Αμερικάνικο Χόκεϊ επί Πάγου" (NHL, AHL UHL, WHL, OHL και την Quebec Major Junior hockey league).
  • "60" λεπτά παιχνιδιού για το "Μη Αμερικάνικο Χόκεϊ επί Πάγου".

Εκτός αν άλλως αναφέρεται, αυτός ο κανόνας ισχύει για όλα τα είδη στοιχημάτων.

4.) 2-Way: Όλα τα στοιχήματα διακανονίζονται με βάση το τελικό αποτέλεσμα, συμπεριλαμβανομένης της Παράτασης και των Πέναλτι, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.

5.) Στοίχημα αγώνα 3-Way: Όλα τα στοιχήματα θα διακανονίζονται κατά το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα μετά την κανονική διάρκεια. Η παράταση και τα πέναλτι δεν υπολογίζονται.

6.) Puck Line: Στο στοίχημα "puck line" ένα χάντικαπ δίνεται στην επιλογή. Το αποτέλεσμα που χρησιμοποιείται για διακανονισμό είναι το αποτέλεσμα του αγώνα προσαρμοσμένο για τη γραμμή χάντικαπ που είναι διαθέσιμη τη στιγμή που τοποθετείται το στοίχημα. Για παράδειγμα, Τάμπα Μπέι +1.5 εναντίον Κάλγκαρι -1.5, αποτέλεσμα: Τάμπα Μπέι 2-3 Κάλγκαρι. Η Τάμπα Μπέι κερδίζει στο χάντικαπ. Η παράταση μετρά για όλα τα στοιχήματα "puck line".

7.) Συνολικά γκολ/Γκολ ομάδας: Το συνολικό αποτέλεσμα του αγώνα είναι τα συνδυαστικά γκολ και για τις δύο ομάδες μαζί με την παράταση. Χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 15 λεπτά επίσημου αγώνα στην τρίτη περίοδο για να ισχύουν τα στοιχήματα, εκτός εάν το συνολικό σκορ είναι ήδη πάνω από το στοίχημα. Σε περίπτωση που τα συνολικά γκολ είναι στον ακριβή αριθμό αλλά δεν προσφέρεται ακριβής τιμή, δίνεται επιστροφή χρημάτων για όλα τα πονταρίσματα.

8.) Αγώνας μέχρι X γκολ: Κερδίζει η ομάδα που θα πετύχει πρώτη τον συγκεκριμένο αριθμό γκολ. Σε αυτήν την αγορά περιλαμβάνονται η παράταση και τυχόν επακόλουθα πέναλτι λόγω ισοπαλίας. Σε περίπτωση που ο αγώνας πάει σε πέναλτι λόγω ισοπαλίας, στη νικητήρια ομάδα αποδίδεται ένα γκολ.

9.) Ποιος παίκτης θα σημειώσει το πρώτο γκολ; Εάν ένας παίκτης δεν έχει εισέλθει στον αγωνιστικό χώρο προτού σημειωθεί το πρώτο γκολ, τότε αυτός θεωρείται ως 'μη συμμετέχων', γεγονός που σημαίνει ότι όλα τα στοιχήματα για αυτόν τον παίκτη θεωρούνται άκυρα. Η παράταση δεν μετράει. Σε περίπτωση που ο αγώνας διακοπεί οριστικά, τα στοιχήματα ισχύουν με τα γκολ που έχουν ήδη επιτευχθεί.

10.) Υποστήριξη παικτών: Ο αντίστοιχος παίκτης ή οι αντίστοιχοι παίκτες πρέπει να φορέσουν συγκεκριμένη ενδυμασία για να ισχύουν τα στοιχήματα. Η παράταση μετρά για όλες τις αγορές, εκτός από αυτές που βασίζονται σε συγκεκριμένες περιόδους παιχνιδιού. Χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 15 λεπτά επίσημου αγώνα στην τρίτη περίοδο για να ισχύουν τα στοιχήματα.

11.) Νικητής 1ης, 2ης ή 3ης Περιόδου: Μόνο τα γκολ που σημειώνονται εντός της καθορισμένης περιόδου μετρούν. Εκτός αν άλλως αναφέρεται, η παράταση δεν μετρά για το αποτέλεσμα της 3ης περιόδου. Οι κανόνες ισοπαλίας μεταξύ 2 (dead heat) ισχύουν στην αγορά με την περίοδο με το υψηλότερο σκορ.

12.) Στοίχημα Γκολ (Σωστό Σκορ): Αν το τελικό αποτέλεσμα είναι εκτός των προσφερόμενων αποτελεσμάτων, όλα τα στοιχήματα θα αποτιμούνται ως "χαμένα".

13.) Εάν ένα στοίχημα νίκης, ένα συνολικό ή ένα χάντικαπ στοίχημα ολοκληρωθεί με ισοπαλία και δεν έχουν προσφερθεί αποδόσεις για αυτήν την επιλογή, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται.

14.) Βαθμοί Κανονικής Περιόδου: Όλες οι ομάδες πρέπει να παίξουν σε όλους τους αγώνες της κανονικής περιόδου για να ισχύουν τα στοιχήματα. Εάν η κανονική διάρκεια καταστεί μικρότερη για οποιονδήποτε λόγο, τότε όλα τα στοιχήματα είναι άκυρα, εκτός εάν η υψηλότερη δυνατή επιλογή έχει ήδη επιτευχθεί οπότε και τα στοιχήματα ισχύουν σε αυτή την περίπτωση.

15.) Πόσες ποινές 2 ή 5 λεπτών θα δοθούν στην Xη περίοδο; Γι' αυτό το στοίχημα, κάθε ποινή 2 ή 5 λεπτών μετρά ως 1, έτσι εάν δοθούν 3 x 2 λεπ. ποινές, η νικητήρια επιλογή θα είναι 'Κάτω από 3,5'. Εάν, ωστόσο, δοθεί μια ποινή 2 + 2 λεπ., μετρά ως 2 x 2 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι εάν δοθούν ποινές 1 x 5 λεπ., 1 x 2 λεπ. και 2 + 2 λεπ., η νικητήρια επιλογή θα είναι 'Πάνω από 3,5'. Όλες οι ποινές που δίνονται προτού ξεκινήσει η περίοδος μετρούν στην προηγούμενη περίοδο, έτσι εάν μια ποινή 2 λεπ. δοθεί κατά την 1η διακοπή, συγκαταλέγεται στην 1η περίοδο.

16.) Υπόλοιπο Κανονικής Διάρκειας/Υπόλοιπο Περιόδου X: Αυτό το στοίχημα διακανονίζεται με αναφορά στο αποτέλεσμα του παιχνιδιού απο τη στιγμή της τοποθέτησης του στοιχήματος έως τη λήξη της κανονικής διάρκειας/περιόδου. Το σωστό αποτέλεσμα είναι το θεωρητικό αποτέλεσμα του παιχνιδιού εάν το σκορ κατά τη χρονική στιγμή τοποθέτησης ήταν 0:0. Το τρέχον σκορ της στιγμής τοποθέτησης στοιχήματος εμφανίζεται στην αγορά παιχνιδιού, δηλ. "Υπόλοιπο κανονικής διάρκειας - σωστό αποτέλεσμα 1:2", συνεπώς εάν το παιχνίδι λήξει 2:3 τότε το νικητήριο αποτέλεσμα θα είναι η ισοπαλία. Το στοίχημα "Υπόλοιπο της περιόδου Χ" θα διακανονίζεται αντίστοιχα.

17.) “Grand Salami”/NHL: Αυτό το στοίχημα αναφέρεται στο συνολικό αριθμό πόντων που σημειώθηκαν σε όλους τους αγώνες που διεξήχθησαν μια δεδομένη ημέρα. Μόνο οι αγώνες που διεξήχθησαν αυτή την ημέρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα του NHL) μετρούν. Αν κάποιοι αγώνες αναβληθούν ή κάποιοι αγώνες προστεθούν στο πρόγραμμα μετά την ανακοίνωση των αρχικών αποδόσεων, τότε όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα. Σε περίπτωση που κάποιοι αγώνες εγκαταληφθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τότε όλα τα στοιχήματα είναι άκυρα. Συμπεριλαμβάνονται οι πόντοι που επιτυγχάνονται στην παράταση. Σε περίπτωση που ο αγώνας πάει σε πέναλτι λόγω ισοπαλίας, στη νικητήρια ομάδα αποδίδεται ένα γκολ.

18.) Αγώνας All Star: Κάθε αγώνας διαρκεί 20 λεπτά και πρέπει να διεξαχθεί ολόκληρος ο αγώνας για να ισχύουν τα στοιχήματα. Η παράταση μετρά για όλες τις αγορές. Στον αγώνα All Star κερδίζει η ομάδα που κερδίζει στον τελικό

19.) Πρωταθλητές Κατηγορίας: Αν η σεζόν καταστεί μικρότερη για οποιοδήποτε λόγο, τότε τα στοιχήματα θα αποτιμούνται βάσει του Πρωταθλητή Κατηγορίας που θα ανακοινώνεται από την αντίστοιχη αρμόδια αρχή.

20.) Ανακηρυγμένοι Φιναλίστ: Οι φιναλίστ είναι οι παίκτες/ ομάδες που όντως αγωνίζονται στον τελικό ανεξάρτητα από τον τρόπο που τους οδήγησε σε αυτό το επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων που λαμβάνονται από οποιοδήποτε αρμόδιο όργανο.

21.) Εξαίρεση Διάρκειας Παιχνιδιού: Οι αγώνας του ρωσικού Liga Pro παίζονται για 30 λεπτά (περιόδους 3*10 λεπτών) και αυτό θεωρείται κανονική διάρκεια για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα.

22.) Τα σύντομα πρωταθλήματα χόκεϊ (Short Hockey) παίζονται σε περιόδους 3x10 ή 3x15 λεπτών και αυτό θεωρείται κανονική διάρκεια για αυτά.

23.) Ο νικητής και οι δύο ομάδες να σκοράρουν Χ γκολ: Το στοίχημα είναι για την ομάδα που θα κερδίσει το παιχνίδι και το εάν και οι δύο ομάδες θα σκοράρουν τον συγκεκριμένο αριθμό γκολ. Αυτή η αγορά διακανονίζεται με βάση τον κανονικό χρόνο μόνο και δεν περιλαμβάνει την παράταση.

Κανόνες στοιχημάτων για χόκεϊ επί πάγου (Build a Bet)

Αποτελέσματα επιλογής και πονταρίσματος

Όλες οι επιλογές Build A Bet στο χόκεϊ επί πάγου πρέπει να κερδίζουν (όχι ισοπαλίες ή push) για να θεωρείται νικητήριο ένα στοίχημα.

Μια επιλογή που δεν κερδίζει θα διακανονίζεται ως χαμένη, εκτός εάν αναφέρεται ρητώς κάτι διαφορετικό. Εάν μία ή περισσότερες επιλογές σε οποιοδήποτε στοίχημα καταλήξουν άκυρες για οποιονδήποτε λόγο (όπως εάν ο επιλεγμένος παίκτης δεν συμμετάσχει στον αγώνα - δείτε την ενότητα 4), ολόκληρο το στοίχημα θα καταλήξει άκυρο.

Για παράδειγμα, επιλογές για νίκη μίας ομάδας στον αγώνα, όταν έχουμε ισοπαλία μετά από παράταση (ή κανονική διάρκεια όταν δεν προβλέπεται παράταση), ακόμη και στην περίπτωση που η ισοπαλία δεν προσφέρεται μέσω Build A Bet, θα διακανονίζεται ότι χάνει. Αυτό δεν θα είναι σχετικό στους αγώνες NHL καθώς οι ομάδες προχωρούν στα πέναλτι μετά από περίοδο παράτασης με ισοπαλία (κανονική σεζόν) ή σε πλέι-οφ παράτασης ξαφνικού θανάτου, αλλά ενδέχεται να ισχύει σε άλλες διοργανώσεις ή διαγωνισμούς χόκεϊ επί πάγου, σύμφωνα με τους εκάστοτε κανόνες της διοργάνωσης.

Παρομοίως, οι επιλογές "Αγώνας έως Χ" όπου καμία ομάδα δεν φτάσει το επιλεγμένο σκορ θα διακανονίζονται ως χαμένες, ανεξάρτητα από το εάν προσφέρεται επιλογή "καμία ομάδα δεν θα φτάσει το Χ" ως εναλλακτική ή όχι. Αν μια περίοδος τελειώσει χωρίς σκορ, τότε οι επιλογές για σκορ όπως Πρώτος ή Τελευταίος Σκόρερ για εκείνη την περίοδο θα διακανονίζονται ως χαμένες.

Παράταση/Πέναλτι

Όλοι οι αγώνες χόκεϊ επί πάγου θα διακανονίζονται στο επίσημα ανακοινωθέν αποτέλεσμα συμπεριλαμβανομένης της παράτασης και των πέναλτι. Τα γκολ που σκοράρονται στα πέναλτι, δεν υπολογίζονται για τους σκοπούς διακανονισμού στοιχήματος. Το γκολ που ανατίθεται στη βαθμολογία μιας νικητήριας ομάδας μετά από τα πέναλτι (π.χ. το μόνο γκολ σε έναν αγώνα που λήγει 0-0 μετά την παράταση και επομένως 1-0 μετά τα πέναλτι) υπολογίζεται για τους σκοπούς της συνολικής βαθμολογίας και των συνολικών επιλογών για γκολ των ομάδων, αλλά δεν ανατίθεται σε παίκτη και δεν προσμετράται στον διακανονισμό αγορών βαθμολογίας παίκτη.

Αγορές τρίτης περιόδου

Όλες οι επιλογές αγοράς τρίτης περιόδου δεν περιλαμβάνουν παράταση και τυχόν επακόλουθο γκολ από πέναλτι σε περίπτωση που προκύψουν. Για παράδειγμα, η επιλογή συνολικών γκολ της τρίτης περιόδου περιλαμβάνει τα γκολ που σκοράρονται στην τρίτη περίοδο καθώς και το νικητήριο γκολ είτε από την παράταση είτε ως αποτέλεσμα των πέναλτι. Κανόνες Δημιουργίας στοιχήματος - Χόκεϊ επί πάγου 2.

Συγκεκριμένες αγορές παίκτη

Όλες οι επιλογές παικτών θα θεωρούνται ενεργές εάν ο παίκτης εισέλθει στον αγωνιστικό χώρο ως ενεργός παίκτης σε οποιαδήποτε στιγμή του συγκεκριμένου αγώνα, ανεξαρτήτως από το εάν η συγκεκριμένη επιλογή αφορά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο του αγώνα. Εάν ο παίκτης δεν εισέλθει ποτέ στον αγωνιστικό χώρο κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι επιλογές που αφορούν τον συγκεκριμένο παίκτη θα είναι άκυρες. Για παράδειγμα, μια επιλογή για συγκεκριμένο παίκτη που θα σκοράρει στην τρίτη περίοδο θα θεωρείται ενεργή (και κατά συνέπεια θα διακανονίζεται ως χαμένη) εάν ο εν λόγω παίκτης έλαβε μέρος στα πρώτα δύο λεπτά του αγώνα, τραυματίστηκε και δεν επέστρεψε στο παιχνίδι, ανεξάρτητα από το εάν ή όχι εισήλθε στον αγωνιστικό χώρο την τρίτη περίοδο. Ωστόσο, εάν αυτός ο παίκτης τραυματιστεί λίγο πριν την έναρξη του παιχνιδιού, αποσυρθεί από τη σειρά έναρξης (ή από τον πάγκο) και δεν μπει ποτέ στον αγωνιστικό χώρο, η επιλογή και επομένως το ποντάρισμα θα ακυρωθεί.

Αγώνες που αναβάλλονται ή δεν ολοκληρώνονται

Όταν ένας αγώνας αναβάλλεται ή δεν ολοκληρώνεται και στη συνέχεια αρχίζει εκ νέου ή διεξάγεται εντός 24 ωρών (εντός) από την αρχική προγραμματισμένη ώρα έναρξης, όλα τα στοιχήματα ισχύουν. Όλα τα στοιχήματα που τοποθετούνται σε αγώνες που ξεκινούν πάνω από 24 ώρες μετά από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα έναρξης θα θεωρούνται άκυρα. Όταν περάσουν οι 24 ώρες, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται και τα πονταρίσματα θα επιστραφούν.

Αγώνες που εγκαταλείπονται

Εάν ένας αγώνας εγκαταλειφθεί πριν από την έναρξη, αυτό εμπίπτει στον κανόνα περί 24ωρης αναβολής αγώνων όπως αναφέρεται παραπάνω. Εάν εγκαταλειφθεί μετά την έναρξη αλλά πριν τη φυσιολογική ολοκλήρωσή του, τότε ισχύουν οι ακόλουθοι κανόνες:

  • Τα πονταρίσματα που γίνονται με Build A Bet θα είναι άκυρα εάν περιλαμβάνουν τουλάχιστον μία επιλογή που να αφορά έναν παίκτη που δεν έχει εισέλθει ακόμη στον αγωνιστικό χώρο ως ενεργός παίκτης. Οι κανόνες που περιγράφονται παρακάτω υπόκεινται στην εφαρμογή αυτού του κανόνα.
  • 2. Αν κάθε επιλογή στο Build A Bet στο παιχνίδι είναι ήδη νικητήρια και το γεγονός της εγκατάλειψης αγώνα δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα της κάθε επιλογής, τα πονταρίσματα από το Build A Bet θα θεωρούνται νικητήρια στο σύνολό τους. Για παράδειγμα, ένα στοίχημα από Build A Bet με 2 σκέλη που περιλαμβάνει τα εξής: μια επιλογή συνολικών γκολ και έναν συγκεκριμένο παίκτη να σκοράρει, σε ένα παιχνίδι όπου τα απαιτούμενα γκολ έχουν επιτευχθεί και ο παίκτης σκόραρε πριν εγκαταλειφθεί ο αγώνας, θα θεωρείται ως νικητήριο. Σε αυτή την περίπτωση, η εγκατάλειψη δεν επηρρέασε καμία από τις επιλογές. Δεν ισχύει το ίδιο σε επιλογή under συνολικών γκολ όπου ο αγώνας εγκαταλείφθηκε ενώ το συνολικό σκορ ήταν ακόμη κάτω από τον επιλεγμένο αριθμό, συνεπώς η εγκατάλειψη επηρέασε το αποτέλεσμα.
  • Αν χάσει μια μεμονωμένη επιλογή μέσω Build A Bet και μετά διακοπεί οριστικά ο αγώνας, το στοίχημα που τοποθετήθηκε μέσω Build A Bet θα θεωρείται ότι χάνει, όπου ανεξάρτητα από το γεγονός της οριστικής διακοπής, οι εν λόγω επιλογές είχαν ολοκληρωθεί αμετάκλητα. Για παράδειγμα, ένα στοίχημα μέσω Build A Bet που περιλαμβάνει μια επιλογή πρώτη ομάδα που θα σκοράρει, σε ένα παιχνίδι όπου η άλλη ομάδα σκόραρε πρώτη και ο αγώνας στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε, θα θεωρείται ως χαμένη. Σε αυτή την περίπτωση, το στοίχημα είχε ήδη χαθεί και το αποτέλεσμα δεν ήταν δυνατό να επηρεαστεί με οποιονδήποτε τρόπο, ανεξάρτητα από την επακόλουθη εγκατάλειψη ή όχι του αγώνα. Κανόνες Δημιουργίας στοιχήματος - Χόκεϊ επί πάγου 3
  • Αν δεν υπάρχουν επιλογές που χάνουν μέσα στο Build A Bet και τουλάχιστον μία επιλογή άκυρη την ώρα εγκατάλειψης του αγώνα, το ποντάρισμα από Build A Bet θα θεωρείται άκυρο. Αυτός ο κανόνας ισχύει όπου μία ή περισσότερες επιλογές δεν έχουν αποφασιστεί ακόμα στην εγκατάλειψη και μπορεί να είχαν κερδίσει ή χάσει εάν ο αγώνας είχε ολοκληρωθεί όπως είχε προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, το Build A Bet που περιλαμβάνει επιλογή over συνολικών γκολ, σε παιχνίδι που εγκαταλείπεται, ενώ τα συνολικά γκολ είναι ακόμα κάτω από τον απαιτούμενο αριθμό, θα θεωρείται ως άκυρη. Σε αυτή την περίπτωση, η επιλογή συνολικών γκολ δεν είχε κριθεί ακόμη και θα μπορούσε να κερδηθεί ή να χαθεί εάν δεν είχε προκύψει η εγκατάλειψη, συνεπώς το στοίχημα θεωρείται άκυρο.

Αλλαγές χώρου διεξαγωγής

Εάν ο χώρος διεξαγωγής ενός αγώνα αλλάξει από εκείνον που ανακοινώθηκε, όλα τα στοιχήματα του αγώνα θα θεωρούνται άκυρα.